pondělí 8. června 2015

Jedna vafle v KAFLE

Od rána jsem měla pocit, že se dnes musím mimořádně odměnit. Za všechnu tu práci a snahu samozřejmě! Začátky týdne prostě nezvládám dobře, ale to už jsem kdysi říkala. Už delší dobu jsem se chystala do žižkovské KAFLE a dnes byl ten správný den!

 
Čerstvé vafle, sladké i slané, dobré kafe a domácí limonády. To je stručný popis toho, co můžete v KAFLE najít. Kromě milé obsluhy si můžete dopřát ty nejsladší a největší vafle, které jsem kdy jedla a vlastně i viděla. A když vám nebude stačit sladká verze, můžete si dát slanou!

 
Já jsem vyzkoušela kombinaci javorového sirupu, banánu a skořice, spolu se šlehačkou a griliášem. Tahle sladká bomba byla opravdu pořádné sousto už od samého začátku. Vafle je měkká, takže zapomeňte na odřené dásně jako za socíku! Celá kombinace byla super a fakt je, že jsem měla hned chuť na slanou varianu. Ale to až příště!:)

Dala jsem si také kávu, přesněji řečeno cappucino s hnědým cukrem. I to bylo dobré. Jediná nevýhoda je, že nemám prostě dostatečně velkou pusu na to, abych celou vafli vložila do pusy, takže bych uvítala příbor. Ten je v KAFLE k dispozici, jenže já si brala vafli s sebou, takže jsem měla smůlu.

Interiér je malinký a slouží spíše jako výdejna, ačkoliv na jedné straně jsou zde místa na stojáka, pokud si budete chtít pokecat a u toho chroupat svou vytuněnou vafličku, místo na sezení je přímo v okně a je moc příjemné. Celý prostor působí vřele, řekla bych že až rodinně.


KAFLE je jednoznačně super změna po všech těch kebabech, pizzách, čínách a všech tradičních jídlech, které si denně ve stresu dáváme. Vafle je totiž docela sytá a může být i zdravá! Až budete mít cestu na Žižkov, určitě se zastavte na adrese Seifrtova 2 (Kafle je přilepena přímo na Dům odborových svazů) od Po-Pá od 8:00 do 18:00!


2 komentáře:

  1. o víkendu jedu do Prahy, tak doufám, že se do Kafle dostanu, protože to vypadá lákavě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to prubnu zítra, jestli teda bude otevřeno. Zatím jsem neměl štěstí, když jsem šel okolo... Matyas

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)