pondělí 15. června 2015

Minutka dne aneb jenom tak chodim




Každej začíná někdy pociťovat, že něco neni uplně tak jak by mělo. My ženy to pocítíme obzvlášť tehdy, když nedopneme knoflík u kalhot. První reakcí je samozřejmě panika, která se ztratí večer v tabulce čokolády. Jestli patříte do kategorie panických žen, které hned oblékají cvičební úbor a běží do posilky, tak tleskám! Já totiž ne!

Chvilku jsem nabírající kila přehlížela, protože to nebylo až tak alarmující a po pár lécích které beru, mám opravdu velkou chuť k jídlu. Jelikož mám převážně sedavé zaměstnání u notebooku, jednoho krásného dne jsem se stěží zvedla.Měla jsem uplně tuhá záda a pocit že moje tělo váží minimálně 200 kg. Tentokrát byl šok a následná sebereflexe trochu sílnější.

Našla jsem si pár cviků na záda a několik videí na posílení břišních svalů. Posilka je na mě bohužel moc rušné místo a tak jsem zvolila formu sebetrízně doma, popřípadě venku. První cvičení na rozehřátí mi trvalo přesně 15 minut. Potom jsem už nemohla a bylo mi pořádné horko. V té chvíli jsem sebrala další sílu a vyšla ven. Důrazně hlasím VYŠLA! Já totiž zatím běhat fakt neumím. Může to znít až komicky, ale když jsem se učila kdysi dobře dýchat a běhat dohromady, byla to docela fuška. Navíc jsem pak četla článek, že nejhorší jsou tlustí běžci na dráze, kteří to dělají ještě ke všemu blbě.


Jak mi bylo doporučeno mým bratrem, mám pravidelně chodit a až se na to budu cítit, po malých kusech začnu běhat. A tak jsem si posilněna předcvičením, v rytmu hudby šla. Svižně 30 minut, po rovině a potom do schodů. Na nich cítíte každý sebemenší sval, který tak dlouho zahálel. Po příchodu domů jsem si vzpomněla na všechny ty fitness ženy, které se fotí před zrcadlem. Jsou suché, učesané, na jejich oblečení není jediná známka od potu. Já přišla rozcuchaná, rudá a moje oblečení by se dalo ždímat. Po sprše se ale dostavil ten blažený pocit, o kterém všichni mluví.


Pocit zadostiučení, že jsem pro sebe něco udělala! Moje naivní já se právě teď dívá do zrcadla a hledá první úspěch dnešní vycházky. Ten je samozřejmě zatím jen v hlavě a na červených tvářích.

Budu ráda za vaše pocity a názory na běhání a cvičení vůbec. Nejsem člověk, který by chtěl mít buchty na břiše (mám je ráda spíš v něm), ale jelikož jsem celý můj život byla spíš hubené pískle, kila navíc mě vůbec netěší. Jak se jich zbavujete, co jíte a co nejíte? Všechno sem! :)

http://bit.ly/1JRq2OK


4 komentáře:

  1. kondičku na běhání vůbec nemám, ale začala jsem s indiánským během na 4km, takže chvilku běžím, chvilku jdu a je to pro mě zabíračka :) ale ten pocit, když přijdu úplně mokrá domů, je k nezaplacení! teď jsem se zrovna vrátila, Tvůj článek mě nakopnul i když se mi nikam nechtělo.

    OdpovědětVymazat
  2. Indiánský běh je asi to pravé na začátek. Moje kamarádka běhá od lampě k lampě a prý se to osvědčilo. Tak snad to za chvilku taky dám :) Každopádně držím palce! Ps: Běháš protože hubneš nebo pro kondici?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak nějak oboje :) ráda bych zhubla i zapracovala na kondici, protože žádnou nemám :D

      Vymazat
  3. behať behať a behať ! :D , jesť by sa mali správne 5x do dňa samozrejme primerane na desiatu a olovrant nejaké to ovocíčko a obedík nejaká zeleninka s mäskom, samozrejme po 18tej hodine nepapať : )
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)