úterý 2. června 2015

Oblíbenci měsíce Května

Oblíbenci měsíce května, šest věcí které jsem si oblíbila a rozhodně je chci doporučit všem!






Trung Nguye Coffee je nejlepší káva z Vietnamu. Má úplně jinou příchuť než jsem zvyklá.Čekala jsem kyselost nebo hořkost ale nic takového se nekonalo. O přípravě této kávy připravuji celý post.
Harney & Sons je americká společnost vyrábějící od roku 1983 ty nejlahodnější čaje, jaké jsem kdy pila. A to myslím smrtelně vážně, mohu se po nich utlouct. Tento zelený je lehce cítit po vanilce a je výborný i studený!

Tohle masážítko omamně voní vanilkou a levandulí s náznakem muškátové šalvěje a jmenuje se Shimmy Shimmy. Má v sobě lehký náznak třpytek a kouzelně vypadá na dekoltu. A jako u všech věcí z Lush ho máte chuť doslova sežrat!
Pistácie a magnolie. Kombinace která mě celý květen dělá opravdu spokojenou. Dove používám delší dobu, protože mám sušší pleť a tak mi vyhovuje krémovější konzistence a to i ve sprše. Tohle je ale pecka! Sprchový gel vytvoří kromě úžasné vůně tenký film, takže pleť je jako po namazání krémem. Tělové mléko používám hlavně na dekolt a obličej, protože pleť je po něm vláčná, není suchá a voní až do rána!
Nebyla bych to já abych si nepořídila dostatečně barevné kryty na svůj iPhone. Infantilní kresbičky to je moje,takže jsem se neubránila a objednala hned dvě verze ptačího krytu z Perlee.
Skoba je malý obchůdek plný šikovných lidí. Kolikrát jsem šla okolo a viděla jak do noci potahují diáře látkou. Diáře jsou vyrobeny z látek (např.kimono) a nebo starých knih které nalézá po celé Praze  Honza B.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)