středa 24. června 2015

Minutka dne aneb proč se tlustý holky nefotí



Nevím jak to máte vy, ale mě po ránu napadá milion myšlenek. Většina z nich jsou střípky ze snů, které se promítají do reálného světa. Jako každé ráno jsem ještě rozespale sáhla po mobilu. Instagram, Facebook.... však to znáte. Kromě uprchlíků, kteří se teď xenofobně řeší všude jsem nezaregistrovala vlastně nic, co by mě zvedlo z postele. Až na jeden fakt.

Mám pár oblíbených blogerek a youtuberek, které mi svojí hezkou tvářičkou, nápaditým přednesem nebo jen vtipem vylepšují náladu. Vzhledem k tomu, že se snažim chodit- jak už jsem psala v jednom z minulých postů- vyhledávám předně ty, které cvičí. Cvičí, fotí si snídaně, outfity do kterých se konečně vejdou... aha! A tam mě to napadlo. Už jste někdy viděli tlustou holku, která by ostaním holkám říkala a ukazovala jak hubne? Která točí videa v narvaném tílku s pupkem venku a den po dni si fotí snídaně, to jak běhá a píše o tom jak se cítí? Já teda ne. A popravdě mě to docela štve. Měla bych raději v přehledu čtených blogerek a youtuberek normální holku, která má nevyžehlený obličej, nemá přesvětlené fotky, nefotí si dokonalé snídaně protože je prostě nejí. Ale zajímalo by to pak někoho? Těžko říct. Psychologie toho, co se nám líbí a co ne, mě zajímá už léta. O psychologii se zajímám vlastně od střední, s tím rozdílem že jsem ji nikdy nevystudovala.
Každopádně s mojí prací a získáváním zkušeností přicházím každý den na to, že lákadla reklam nejsou jen v TV jak si pořád myslí naši rodičové,ale prostě všude. Znáte Futuramu ne? Tam je geniální scéna v hlavní roli s Fryem, který říká že za jeho časů měli reklamu v tv, na autech, v radiu, v časopisech, na silnicích, na internetu.... ale určitě ne ve snech!

 

A tak to vlastně je i když s menší nadsázkou. Sami čteme a koukáme se na to, co si přejeme, po čem prahneme a chceme být stejně krásní, úspěšní, lepší než jsme, protože nám to ukazují. Proto se nám líbí čistý stůl s pár šminkama a avokádem. Je to estetické a tak to prostě chceme mít. Druhá věc je, kolik času trvá takovou fotku nafotit, naaranžovat, nasvítit atd. Ale to už vidí jen málokdo a vlastně proč taky? Proč se zajímat PROČ to tak je, jaký to má důvodu.

Nechci z nikoho dělat neohrabaný tele, který neví jak to v dnešním světě chodí. Já už jsem tak trochu marketingová ovečka,která vidí i to co by neměla ale stejně se každý den přistihnu s výrazem WTF?
Začala jsem mít pocit úzkosti, když na mě z každé druhé fotky na instagramu vyskakují fotky PŘED a PO. A co mezitim? Mezitím nic nebylo? Jenom spousta fotek snídaní, obličejů s novou rtěnkou, protože to špekatý břicho by se nikomu nelíbilo co? No, proti gustu žádněj dišputát. Ostatně spousta holek je naučená ukazovat sebe v jiném světle. Tak jak se to líbí ostatním, jak se to líbí klukům. Ty nemají rádi oplácané holky. Jasně. Včera jsem viděla článek v Extra.cz s titulkem "Holky že závidíte Nele Myslivcové postavičku?". Lépe bych tohle zamyšlení ukončit nemohla.

Jo a taky vám chci předat tohle! Nezapomínejte na svoje zdraví!

4 komentáře:

  1. Zajimavy clanek na zajimave tema ;)
    Ja jsem tlustsi a hubnu, na blog o tom pisu (ted spis vic nepisu nebo pisu) a na instagram taky pridavam (@michaelevavrin kdyby ses chtela podivat), ale je fakt, ze postavu mic nefotim, max pro sebe a zverejnuju ji malo...
    PS: mam prepaleny vsechny fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Pokracovani promin :D
    Mam lrepaleny vsechny fotky jak pises o tech zesvetlenejch atd :) sem totiz desnej fotograf :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co si budeme vypadá to líp než tmavá fotka. Spíš mi šlo o jeden pohled, proč je to tak moderní :) Určitě proti tomu nic nemám :)

      Vymazat
  3. Příště udělám článek o nejtlustějších holkách netu! :)))) špeky ven! Já děkuju!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)